Arkistoitu sivu
Lisää tehosteeksi väriä ja kestävyyttä

Lisää tehosteeksi väriä ja kestävyyttä

Värikkäät lautasliinat täydentävät ja tehostavat aterian ulkonäköä, kun taas kestävät vaihtoehdot voivat auttaa täyttämään asiakkaiden arvo-odotukset.

Miten oikeanlainen lautasliina voi parantaa asiakaskokemusta

Ravintolan menestyksen kannalta ruoka ja palvelu ovat tärkeimpiä seikkoja, mutta tiesitkö, että jopa 38 % asiakkaista on sitä mieltä, että kokonaisvaikutelma tekee ravintolasta heidän suosikkinsa*1?  
 
Värit ovat tehokas tapa tehostaa ruokailukokemusta. Käytimme aivoaaltoteknologiaa mitataksemme, miten asiakkaat reagoivat eri väreihin. Tarkoituksena on nähdä, miten värit mahdollisesti tehostavat makua. Esimerkiksi vihreät tasapainottavat keltaisia ruoka-aineita, koska molemmat ovat lämpimiä värejä, joilla on yhteisiä pigmenttejä. Mustan ja ruskean kaltaiset tummat väri luovat puolestaan ylellisen vastakohdan vaaleammalle kattaukselle ja ruualle. Valitse omasi Tork-lautasliinojen laajasta hienostuneiden värien valikoimasta tai kompostoituvista ja vastuullisesti hankituista kuiduista valmistetuista lautasliinoista. Tämä on eräs tapa osoittaa sitoutumisesi kestävyyteen.  
 
Haluatko tutustua koko tuotevalikoimaamme? Löydät Tork-lautasliinavalikoimasta kaiken laadukkaista Tork LinStyle® lautasliinoista aina älykkäisiin lautasliinataskuihin ja Tork Natural lautasliinoihin, joihin voi asiakaspainattaa oman logon.  
 

Vaikuttaako väri makuun?

Annoimme 16 asiakkaan käyttöön aivoaaltoja mittaavat kuulokkeet, joiden avulla tutkittiin, maistuiko täysin samanlainen minimacaron erilaiselta sitä ympäröivästä väristä riippuen.

Täytä asiakkaan arvo-odotukset laajentamalla hyvä kokemus koskemaan koko ravintolaa – ei vain ateriaa

Asiakas havaitsee 7 000 yksityiskohtaa ravintolan eri puolilta – värit ovat näistä ensimmäisiä. <sup>*2 *3

Viitteet

*1. https://www.fsrmagazine.com/content/survey-dining-experience-can-still-beat-convenience 
*2. Silmien liiketutkimus, toteuttaja Tork. *3. Otteita Karen Hallerin, Applied Color Psychology Expert, haastattelusta, toteuttaja Tork, 10.2.2020 
*4. The International Food Information Council Foundation 2018 Food and Health Survey 
*5 The Independent, 2017.