Miten oikeanlainen lautasliina voi parantaa asiakaskokemusta
Ravintolan menestyksen kannalta ruoka ja palvelu ovat tärkeimpiä seikkoja, mutta tiesitkö, että jopa 38 % asiakkaista on sitä mieltä, että kokonaisvaikutelma tekee ravintolasta heidän suosikkinsa*1?
Värit ovat tehokas tapa tehostaa ruokailukokemusta. Käytimme aivoaaltoteknologiaa mitataksemme, miten asiakkaat reagoivat eri väreihin. Tarkoituksena on nähdä, miten värit mahdollisesti tehostavat makua. Esimerkiksi vihreät tasapainottavat keltaisia ruoka-aineita, koska molemmat ovat lämpimiä värejä, joilla on yhteisiä pigmenttejä. Mustan ja ruskean kaltaiset tummat väri luovat puolestaan ylellisen vastakohdan vaaleammalle kattaukselle ja ruualle. Valitse omasi Tork-lautasliinojen laajasta hienostuneiden värien valikoimasta tai kompostoituvista ja vastuullisesti hankituista kuiduista valmistetuista lautasliinoista. Tämä on eräs tapa osoittaa sitoutumisesi kestävyyteen.
Haluatko tutustua koko tuotevalikoimaamme? Löydät Tork-lautasliinavalikoimasta kaiken laadukkaista Tork LinStyle® lautasliinoista aina älykkäisiin lautasliinataskuihin ja Tork Natural lautasliinoihin, joihin voi asiakaspainattaa oman logon.
Annoimme 16 asiakkaan käyttöön aivoaaltoja mittaavat kuulokkeet, joiden avulla tutkittiin, maistuiko täysin samanlainen minimacaron erilaiselta sitä ympäröivästä väristä riippuen.
Täytä asiakkaan arvo-odotukset laajentamalla hyvä kokemus koskemaan koko ravintolaa – ei vain ateriaa
Asiakas havaitsee 7 000 yksityiskohtaa ravintolan eri puolilta – värit ovat näistä ensimmäisiä. <sup>*2 *3
66 %
asiakkaista on valmis maksamaan enemmän kestävyydestä (72 % milleniaaleista)*4
80 %
80 % kuluttajista pitää tärkeänä, että ravintolat ja baarit toimivat kestävästi*5
*2. Silmien liiketutkimus, toteuttaja Tork. *3. Otteita Karen Hallerin, Applied Color Psychology Expert, haastattelusta, toteuttaja Tork, 10.2.2020
*4. The International Food Information Council Foundation 2018 Food and Health Survey
*5 The Independent, 2017.
Tork, Essity tuotemerkki - on johtava maailmanlaajuinen hygienia- ja terveysalan yritys. Olemme sitoutuneet parantamaan hyvinvointia tuotteidemme ja palveluidemme avulla. Tuotteitamme myydään noin 150 maassa maailmanlaajuisesti johtavilla tuotemerkeillä TENA ja Tork sekä muilla vahvoilla tuotemerkeillä, kuten Actimove, JOBST, Cutimed, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic ja Zewa. Essityllä on noin 36 000 työntekijää. Sen liikevaihto oli vuonna 2023 noin 147 miljardia Ruotsin kruunua (13 miljardia euroa). Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Essity on listattu Tukholman pörssissä. Essity murtaa rajoja hyvinvointialalla, ja sen tavoitteena on terve ja kestävä kiertotalousyhteiskunta. Lisätietoja osoitteessa www.essity.com.