Tork Xpressnap vähentää lautasliinojen kulutusta. Lisäksi se tarjoaa tee se itse -markkinointityökalun markkinointiviestien luomiseen ja jakamiseen sosiaalisessa mediassa tai esittämiseen annostelijan AD-a-Glance®-mainospaneeleissa.
ravintolassa kävijöistä pitää ravintoloiden tarjouksista sosiaalisessa mediassa.
40%
olisi valmis käyttämään enemmän rahaa ravintolassa, jos heille esitetään tarjouksia ravintolassa.
Ole sosiaalinen
78% pikaruokaravintolan kävijöistä seuraa ravintoloihin liittyvää sisältöä sosiaalisessa mediassa. Käytä digitaalista työkaluamme ainutlaatuisen viestin luomiseen ja lähettämiseen suoraan sosiaalisen median kanavien välityksellä lisätäksesi ravintolasi asiakasvirtaa.
Ole yksilöllinen
62 % ravintolassa kävijöistä palaa todennäköisemmin ravintolaasi, jos kokee saaneensa henkilökohtaisen kokemuksen. Käytä siis digitaalista työkaluamme kertoaksesi ravintolasi historiasta, yhteisöllisyydestä tai erikoistarjouksista. Ravintolassa kävijät mainitsevat nämä seikat uskollisuutta rakentavina.
Näyteikkuna
21 % ravintolassa kävijöistä käyttää todennäköisesti suunniteltua enemmän rahaa, jos heille esitellään houkutteleva markkinointiviesti pöydässä, kuten kuvia uusista alkupaloista, juomasta tai jälkiruoasta. Houkuttele asiakkaita räätälöidyllä markkinointiviestillä, jonka voit luoda täällä muutamassa minuutissa.
Opi, kuinka Ken ja Grace käyttävät Tork Xpressnapia tehostamaan liiketoimintaansa
Ammattimaisiin malleihin tehdyt luovat henkilökohtaiset markkinointiviestit tukevat liiketoimintatavoitteita: ne houkuttelevat asiakkaat liikkeelle, kasvattavat kertaostoksen suuruutta ja saavat asiakkaat tulemaan toistekin. Ravintolan omistajat Ken ja Grace kertovat siitä, miten he käyttävät Tork Xpressnapia tehostaakseen liiketoimintaansa.
Ken Silver, Jim's Steaks
Grace Foltz, The Jerk Pit
Vastuuvapauslauseke
* Tutkimus tehtiin 17. marraskuuta - 13. joulukuuta 2017 otokseen 8289 18–60-vuotiaasta eurooppalaisesta, jotka olivat syöneet ravintolassa vähintään kerran viimeisen kuukauden aikana. Riippumaton yritys United Minds suoritti tutkimuksen Cintin toimittamilla verkkopaneeleilla.
Tork, Essity tuotemerkki - on johtava maailmanlaajuinen hygienia- ja terveysalan yritys. Olemme sitoutuneet parantamaan hyvinvointia tuotteidemme ja palveluidemme avulla. Tuotteitamme myydään noin 150 maassa maailmanlaajuisesti johtavilla tuotemerkeillä TENA ja Tork sekä muilla vahvoilla tuotemerkeillä, kuten Actimove, JOBST, Cutimed, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic ja Zewa. Essityllä on noin 36 000 työntekijää. Sen liikevaihto oli vuonna 2023 noin 147 miljardia Ruotsin kruunua (13 miljardia euroa). Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Essity on listattu Tukholman pörssissä. Essity murtaa rajoja hyvinvointialalla, ja sen tavoitteena on terve ja kestävä kiertotalousyhteiskunta. Lisätietoja osoitteessa www.essity.com.