Kerro viestisi. Tehosta liiketoimintaasi.

Yrityksen markkinointi on aina ollut tärkeää, mutta kun 49 % ravintolassa kävijöistä etsii tietoa uusista ruokailupaikoista sosiaalisessa mediassa, tiedät tarvitsevasi oikeat välineet tavoittaaksesi heidät nopeasti ja tehokkaasti.

Opi, miten Ken käyttää Tork Xpressnap® -annostelijaa tehostaakseen liiketoimintaansa

Ammattimaisiin malleihin tehdyt luovat henkilökohtaiset markkinointiviestit tukevat liiketoimintatavoitteita: ne houkuttelevat asiakkaat liikkeelle, kasvattavat kertaostoksen suuruutta ja saavat asiakkaat tulemaan toistekin. Ravintolan omistaja Ken kertoo, kuinka hän hyödyntää Tork Xpressnapin® avulla sosiaalista mediaa tehostaakseen liiketoimintaansa. Tork Xpressnap® on ainoa lautasliina-annostelija, joka vähentää lautasliinojen kulutusta ja tarjoaa samalla digitaalisen tee-se-itse-markkinointityökalun.

  • Ole sosiaalinen

    78 % parempaa pikaruokaa tarjoavissa ravintoloissa kävijöistä seuraa sosiaalisessa mediassa ravintoloihin liittyvää sisältöä. Käytä digitaalista työkaluamme ainutlaatuisen viestin luomiseen ja lähettämiseen suoraan sosiaalisen median kanavien välityksellä lisätäksesi ravintolasi asiakasvirtaa.

  • Ole yksilöllinen

    62 % ravintolassa kävijöistä palaa todennäköisemmin ravintolaasi, jos kokee saaneensa henkilökohtaisen kokemuksen. Käytä siis digitaalista työkaluamme kertoaksesi ravintolasi historiasta, yhteisöllisyydestä tai erikoistarjouksista. Ravintolassa kävijät mainitsevat nämä seikat uskollisuutta rakentavina.

  • Näyteikkuna

    21 % ravintolassa kävijöistä käyttää todennäköisesti suunniteltua enemmän rahaa, jos heille esitellään houkutteleva markkinointiviesti pöydässä, kuten kuvia uusista alkupaloista, juomasta tai jälkiruoasta. Houkuttele asiakkaita räätälöidyllä markkinointiviestillä, jonka voit luoda täällä muutamassa minuutissa.

Hanki Tork Xpressnap jälleenmyyjältäsi

Kerro meille haluamasi jälleenmyyjä ja mistä Xpressnap-tuotteesta olet kiinnostunut, niin me huolehdimme lopusta.

Aloita nyt

Ota yhteyttä

Anna etunimi
Anna sukunimi
Syötä sähköpostiosoite
Anna yrityksesi nimi
Anna puhelinnumerosi
Kirjoita viesti
500  
Please populate recaptcha
Tämä lomake pyytää täyttämään yhteystietosi, jotta voimme vastata yhteydenottopyyntöösi sähköpostitse. Tutustumalla käyttöehtoihimme ja tietosuojakäytäntöömme, saat yksityiskohtaisen kuvauksen miten suojelemme ja hallinnoimme toimittamiasi tietoja.
Virheilmoitus. Ole hyvä ja varmista, että olet lukenut henkilötietoja ja käyttöehtoja koskevat tiedot.
Haluamme lähettää sinulle hienoja tarjouksia ja uutisia Tork tuotteista sekä palveluista. Antamalla tietosi suostut vastaanottamaan sähköposti-ilmoituksia meiltä. Tutustumalla käyttöehtoihimme ja tietosuojakäytäntöömme, saat yksityiskohtaisen kuvauksen miten suojelemme ja hallinnoimme toimittamiasi tietoja.

Kiitos, saimme viestisi ja otamme sinuun pian yhteyttä

Sulje

Tietoa kyselystä

*Tutkimus tehtiin 17.11.–13.12.2017 välisenä aikana 8 289:lle  18–60-vuotiaalle eurooppalaiselle vastaajalle, jotka olivat syöneet ravintolassa vähintään kerran viimeisen kuukauden aikana. Riippumaton United Minds -yritys teki kyselyn käyttäen Cintin toimittamia verkkopaneeleita.