Vierailijoiden kokemus on sinun käsissäsi

Saniteettitilan kohentaminen voi edistää liiketoimintaasi

Uudet elämäntyylit luovat uusia vaatimuksia saniteettitiloille

Woman_sitting_rectangle.jpg
Kaupungistuminen tarkoittaa sitä, että yhä useampi ihminen viettää liikkuvaa elämää. Työ ja vapaa-aika seuraavat toisiaan saumattomasti, eikä välillä välttämättä käydä kotona. Tämä muuttaa julkisten tilojen saniteettitilojen merkitystä: ne eivät täytä pelkästään välttämättömiä tarpeita. 
 
Saniteettitilat eivät ole enää pelkkiä saniteettitiloja. Niistä on kehittymässä esimerkiksi uusia kauneushoitoloita meikkaamiseen, pukuhuoneita vaatteiden vaihtoon ennen päivällistä, tai itsestään selviä käsienpesuratkaisuja ulkona nautitun aterian jälkeen.

Tork ihonhoitoratkaisut

Skincare_dispensers_rectangle.jpg
Vierailijoiden kokemus on sinun käsissäsi. Tork ihonhoitotuotteet auttavat varustamaan saniteettitilan positiivisen ja pysyvän vaikutelman luomiseksi. Tuotekoostumuksistamme ja annostelijoistamme löytyy tuote jokaisen saniteettitilan tarpeisiin. Opastamme sinua mielellämme valitsemaan oikean käsihygieniaratkaisun juuri sinun saniteettitilaasi. Tutustu tuotevalikoimaamme

Tork ”Soap Truck” -kokeilu

Tutkiaksemme käsihygienian tulevaisuutta suunnittelimme epätavallisen kokeen, joka toteutettiin suositussa ruoka-autofestivaalissa Riossa. ”Saippua-autossamme” oli tarjolla puhdasta vettä ja laadukasta Tork ihonhoitosarjan saippuaa. Tarkoitus oli tutkia, voiko kävijäkokemusta parantaa siten, että käsihygieniasta huolehtiminen on helpompaa. Katso tulokset!

Onko yrityksesi valmis näihin muutoksiin?

Urbaanin elämäntyylin yleistyminen tarkoittaa sitä, että myös saniteettitilojen on uusiuduttava. Löydät seuraavasta joitakin vinkkejä, joiden avulla voit tarjota vierailijoille upean kokemuksen:

  • Katso tilanteita vierailijan silmin

    Onko tuotteita riittävästi kaikkiin tarpeisiin, esim. meikin poistamiseen, nenän niistämiseen jne.? Täyttääkö saniteettitila tilojen yleisodotukset?

  • Henkilöstön tyytyväisyys takaa myös asiakkaiden tyytyväisyyden

    Varmista, että saniteettitila on helppo pitää puhtaana ja että annostelijat on helppo täyttää, jotta kaikki toimisi sujuvasti.

  • Huomioi kaikki viisi aistia

    Hyödynnä kaikki aistit, jotka voivat parantaa kävijän kokemusta. Saippuan tai pyyhkeiden tuoksu ja tuntu voivat olla aivan yhtä tärkeitä kuin niiden ulkonäkö.

Woman_standing_rectangle.jpg
  • 43 % on torjunut ruokailupaikan käsihygieniatuotteiden puutteen takia*
    *Tutkimus suoritettiin 20. marraskuuta – 4. joulukuuta 2017. 15 530 vastaajan vastaukset kerättiin 15 markkina-alueelta. Tutkimuksen suoritti riippumaton yritys United Minds tutkimuksen tarjoajan CINT:n avustuksella.
  • Seitsemän kymmenestä uskoo, että hygienian puute rajoittaa heidän elämäänsä*

Tarjoa asiakkaillesi upea käsihygieniakokemus

Women_square.jpg

Suunniteltu tekemään vaikutus

  • Red Dot -tuotemuotoilupalkinnolla palkitusta laajasta annostelijavalikoimasta voit valita juuri omaan saniteettitilaasi sopivan.  
  • Todistetusti ”helppokäyttöinen” järjestelmä parantaa kävijöiden käsienpesukokemusta.
Open_dispenser_square.jpg

Suunniteltu älykkääseen työskentelyyn

Soap_dispenser_square.jpg

Suunniteltu parantamaan hygieniaa

  • Sinetöidyt täyttöpakkaukset, joissa on joka kerta puhdas uusi pumppu ja pullo, suojaavat saippuan puhtautta.
  • Dermatologisesti testatut koostumukset ovat käyttäjälle turvallisia ja vähentävät ympäristövaikutusta.

Tiesitkö?

Skincare_logotypes_rectangle.jpg
Ruotsin reumaliitto on todistanut tuotteemme ”helppokäyttöisiksi”, ja Tork Image Design™ annostelijalinja voitti arvostetun Red Dot -tuotemuotoilupalkinnon. 
 
Ihonhoitotuotteissamme käytetyt ainesosat ovat tarkkaan valittuja, ja koostumukset on testattu dermatologisesti käyttäjän turvaksi ja allergisten reaktioiden vähentämiseksi. Suurin osa täyttöpakkauksista täyttää EU-ympäristömerkin ja Joutsenmerkin vaatimukset.

Tietoa

Essity on johtava globaali hygienia- ja terveysalan yritys, joka on omistautunut parantamaan hyvinvointia tuotteillaan ja ratkaisuillaan. Nimi Essity tulee englannin kielen sanoista essentials ja necessities. Kestävä liiketoimintamallimme luo arvoa ihmisille ja ympäristölle. Myymme tuotteitamme ja ratkaisujamme noin 150 maassa johtavilla globaaleilla brändeillämme TENA ja Tork sekä muilla vahvoilla brändeillämme, kuten Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda ja Zewa. Essityllä on noin 48 000 työntekijää ja vuonna 2017 sen nettomyynti oli 109 mrd. SEK (11,3 mrd. EUR). Yrityksen pääkonttori on Tukholmassa ja yritys on listattu Tukholman pörssissä. Lisätiedot www.essity.com.

Tietosuojakäytäntö

Käyttöehdot

Evästekäytäntö


Ota yhteyttä

Oy Essity Finland Ab
Itsehallintokuja 6
02600 Espoo

Puhelin: +358 9 506 881
tork.fi@essity.com

Seuraa meitä

YouTube-social-squircle_red_128px.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Tork Pinterest logo.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             LinkedinLogo.png