Wedding_original.jpg
Ravintola-ala

Luo hääillallisesta romanttinen kokemus

09/07/2018

Rakkautta on ilmassa, ja niin on luovuuttakin. Häät ovat niitä ikimuistoisia hetkiä, joissa viimeistely on kaiken A ja O, kukka-asetelmien väreistä aina päivällislautasliinojen laatuun asti. Tässä ehdotuksemme siihen, miten luot romanttisen tunnelman kattauksella.

Pöytien kattaminen häihin on mahdollisuus olla luova, mutta siihen liittyy myös muutamia vaikeasti ennustettavia riskejä – enimmäkseen siksi, että valmisteluissa on helppoa myös liioitella. Siksi käytämme kattauksen pohjana yksiväristä, valkoista Tork Airlaid -pöytäliinaa, joka sopii valkoisiin lautasiin. Luovuutta voi sen sijaan käyttää taidokkaissa yksityiskohdissa.

Sano se kukkasin
Kukat ovat keskeinen asia lähes kaikissa häissä. Saavuttaaksemme täydellisen tasapainon juhlavuuden ja tyylin suhteen valitsimme kukka-asetelmiin klassisia, valkoisia ruusuja yhdistettynä trendikkäisiin, vaaleanpunaisiin neilikoihin. Koristekimput viimeistellään pienillä, ilmavilla morsiusharsonipuilla. Morsiusharsosta puheen ollen: se sopii täydellisesti myös viinilasien koristeluun. Sido vain nippu nauhan avulla lasin ympärille, ja siinä se.

Entä paikkakortit? Hyödynnä kukkien lehdet
Koriste-asetelmia tehdessä jää todennäköisesti yli runsaasti ruusun lehtiä. Miksi et hyödyntäisi niitä paikkakortteina? Aitoa, persoonallista ja romanttista samanaikaisesti.
 wedding_square.jpg
Tork LinStyle® – kankaan tuntu, vaivattomasti
Pienetkin yksityiskohdat, kuten lautasliinojen valinta, vaikuttavat häiden kokonaisuuteen. Kankaalta näyttävät ja tuntuvat Tork LinStyle®-päivällislautasliinat ovat erinomainen valinta. Ja kun haluat tehdä lautasliinojen taittelusta taidetta: Esittelyssä smokki- ja ballerina-taitokset!

Smokki- ja ballerina-taitosten ohjeistukset
Tätä kattausta varten päätimme tehdä lautasliinojen taitoksista illallisvieraiden mukaan räätälöidyt. Smokkitaitokset kaakaonvärisistä ja ballerinataitokset samppanjanvärisistä Tork LinStyle® -päivällislautasliinoista tuovat kattaukseen lisää hienostuneisuutta. Haluatko kokeilla? Seuraa vain ohjevideoitamme vaihe vaiheelta.

Kuinka taitellaan smokki lautasliinasta.
Kuinka taitellaan ballerinahame lautasliinast.

Haluatko kokeilla muita lautasliinojen taittelumalleja?
Torkin Youtube-kanavalla on paljon uusia, inspiroivia Tork LinStyle ® -lautasliinojen taitteluohjevideoita. Tutustu täällä!

Kattauksessa käytetyt Tork-tuotteet:
Kaakaonvärinen Tork LinStyle ® -päivällislautasliina 1/4-taitos: Tuotenro 478727
Samppanjanvärinen Tork LinStyle ® -päivällislautasliina, 1/4-taitos: Tuotenro 478712
Lataa Tork LinStyle® -esite tästä

YouTube-social-squircle_red_128px.png Tork Pinterest logo.png LinkedinLogo.png