tork winter 2017 original.jpg
Hotels

Kata unohtumaton talvipäivällinen

29/12/2017

Talvi on vastakohtien aikaa. Luonto nukkuu, mutta ihmiset ovat aktiivisia talviharrastusten parissa. Ulkona on kylmää ja lumista, mutta sisällä loimuavat lämmittävät takkatulet. Joten mikäpä sopisi pakkaspäiviin paremmin kuin lämmin ateria sisätiloissa? Loihditaan siis moderni talviteemainen kattaus LinStyle®-päivällislautasliinoilla.

"Vain yksi valonsäde riittää karkottamaan pimeän."  Tämä ajatus kuvaa täydellisesti kausikattaustuotteitamme. Niiden inspiraationa ovat toimineet valkeat talviset maisemat sekä hämyisät, salaperäiset metsät. Asettelimme tässä kattauksessa koristeet valkoisten päivällislautasten ympärille. Viimeistelimme unohtumattoman päivällishetken kattauksen kauden kukilla ja puukiekkojen päälle asetelluilla aidoilla kynttilöillä.

Harmaan sävyjätork winter 2017 13944.jpg
Täydensimme kattauksen vaaleaa ja hillittyä värimaailmaa valkoisilla ja tummanharmailla LinStyle®-päivällislautasliinoilla. LinStyle®-lautasliinat näyttävät ja tuntuvat aivan kangaslautasliinoilta, ja lisäksi ne ovat huomattavasti pehmeämpiä ja tukevampia kuin tavalliset paperilautasliinat. LinStyle®-lautasliinoilla saat kattaukseesi pellavan hienostuneen tunnun ilman kangaslautasliinojen lajittelua, pesemistä ja silittämistä. Täyteläinen tummanharmaa on täydellinen värivalinta myös silloin, kun kaipaat kattaukseesi pehmeitä sävyjä. Kun käärit kaksi päivällislautasliinaa yhteen, saat yksinkertaisen mutta tyylikkään ruokalistanpidikkeen.

Jätä se luontoäidin huoleksi
Luonnonelementit sopivat täydellisesti talviseen päivälliskattaukseen. Siksi jätämmekin loput kattauksesta luontoäidin huoleksi. Puukiekoista saat kauniit kynttilänaluset. Kauden kukat tuovat väriä kattaukseen.

Nyt voit ottaa rennosti, sillä talvi on vihdoin täällä. Vietä ihana talvi!

Tässä muistilista kattauksia varten:

1. Kangaslautasliinoilta näyttävät ja tuntuvat LinStyle®-päivällislautasliinat tuovat kattaukseen eleganssia.
2. Pidä kattauksen perusvärit neutraaleina, ja käytä korostukseen luonnonvärejä.
3. Luo talvista tunnelmaa aidoilla kynttilöillä.

Kattauksessa käytetyt Tork-tuotteet:
• Valkoinen Tork LinStyle® -päivällislautasliina, tuotenro 478711
• Tummanharmaa Tork LinStyle® -päivällislautasliina, tuotenro 478882

Lataa Tork LinStyle® -esite täältä.