Star-_original.jpg
Ravintola-ala

Syksyn päivällishetket ja Tork LinStyle®

12/09/2018

Kun on kyse luovuudesta, syksy on upeiden mahdollisuuksien aikaa. Se myös avaa uusia ovia värien ja materiaalien valikoimaan, jonka avulla voit luoda upeita päivälliselämyksiä. Tässä on uusi jännittävä pöytäkattaus, kun haluat yhdistellä virallisen päivällisen tunnelmia luoviin ja värikkäisiin muotoihin ja kukkiin.

Syksyn vastaanottaminen pöytäkattauksissa pitää myös sisällään avoimuuden muutokselle ja kontrasteille. Älä siis epäröi haastaa tavanomaisia ratkaisujasi pysytellä samoissa tyylivalinnoissa – klassiset virallisen päivällisen elementit ja ylelliset yksityiskohdat ovat oiva tapa luoda ikimuistoisia elämyksiä asiakkaillesi.

Tähän kattaukseen otimme teeman klassisista valkoisista lautasista sinisine kukkaisine yksityiskohtineen ja asettelimme lautaset kukkien väriin sopivalle siniselle Tork Airlaid -pöytäliinalle, johon asettelimme myös messinkiset aterimet ja setin tyylikkäitä kristallilaseja.

Yhdistele rohkeastikin erilaisia elementtejä
Jos päätämme noudattaa klassista linjaa lasien, lautasten ja aterimien kanssa, niin kukka-asetelmien kanssa sitten hieman päästämme luovuutta valloilleen. Kärhö ja tähtiputket yhdistettynä vuokkoihin ja neilikoihin luovat vapaan luonnon elementtejä pursuavan tunnelman. Elementtien tasapainottamiseksi kukka-asetelma sijoitetaan yksinkertaiseen valkoiseen maljakkoon ja asetelmaa täydennetään läpinäkyvillä lasisilla kynttilänjaloilla ja kynttilöillä.Star-mail-artimg.jpg

Tork LinStyle® – kankaan tuntu, vaivattomasti
Virallisemmin tai villimmin ja vapaammin – sama lautasliinavaihtoehto toimii aina. Kankaalta näyttävät ja tuntuvat Tork LinStyle® -päivällislautasliinat ovat erinomainen valinta. Etenkin, jos haluat tehdä lautasliinojen taittelusta taidokasta taidetta: Esittelyssä lautasliinan taittelu tähden muotoon – se pieni ylimääräinen juttu, jota asiakkaasi osaavat arvostaa.

Tähden muotoisten lautasliinojen taitteluohjeet
Tummansinisen Tork LinStyle® -päivällislautasliinan taittelu tähden muotoon on tarkkaa työtä, mutta taatusti vaivan arvoista. Haluatko kokeilla ja tehdä asiakkaisiisi vaikutuksen? Noudata vain helppoa ohjevideotamme.

Haluatko kokeilla muita lautasliinojen taittelumalleja?
Torkin Youtube-kanavalla on paljon uusia, inspiroivia Tork LinStyle® -lautasliinojen taitteluohjevideoita. Tutustu täällä!

Kattauksessa käytetyt Tork-tuotteet:
Tummansininen Tork Linstyle® -päivällislautasliina, 1/4-taitos: Tuotenro 478856