Washing-hands_420701_orginal.jpg
Saniteettitilat

Puhtaat kädet ovat ehdottomasti tärkein tekijä terveenä pysymisen kannalta

07/08/2018

Tehokkaasti toimiva käsihygienia voi vähentää sairauslomia, tehdä vaikutuksen vieraisiin, lisätä työntekijöiden luottamusta ja edistää parempaa liiketoimintaa

Koska yhä useammat elävät nykyään liikkuvaa elämää, kodin ulkopuolella käytettävien ihonhoitotuotteiden merkitys on aiempaa suurempi. Saniteettitilat heijastavat yrityksen arvoja, ja ne voivat tehdä vieraisiin lähtemättömän vaikutuksen – ja lisäksi ihonhoitotuotteet ovat tärkeä osa saniteettitilojen käyttökokemusta. Asiakkaamme löytävät laajasta Tork-ihonhoitotuotteiden valikoimastamme varmasti juuri omiin saniteettitiloihinsa sopivan käsihygieniaratkaisun. Tork-ihonhoitotuotteissa käytetään erilaisia koostumuksia, ja saatavilla on erilaisia annostelijoita erilaisiin saniteettitilojen tarpeisiin.

Tuotteidemme koostumus on dermatologisesti testattu, joten tuotteemme ovat käyttäjille turvallisia ja allergisten reaktioiden riski on minimoitu. Pyrimme jatkuvasti minimoimaan tuotteidemme aiheuttamia ympäristövaikutuksia, ja suurin osa täyttöpakkauksistamme täyttääkin EU:n ympäristömerkin tai Joutsenmerkin tiukat vaatimukset. Red Dot Design Award -palkinnon voittaneiden annostelijoidemme valikoimasta löytyy sopiva ratkaisu kaikkiin saniteettitiloihin, ja sertifioitu helppokäyttöinen järjestelmämme tekee käsien pesusta vieraille miellyttävän kokemuksen. KosHygieneStand_4K_Rez.jpgka täyttöpakkaukset ovat suljettuja ja niissä on uusi pullo ja pumppu joka kerta, annostelijan käyttäjä saa aina käsiinsä puhdasta saippuaa.

Tämän lisäksi parempi käsihygienia on ehdottomasti helpoin ja tehokkain tapa lisätä terveyttä työntekijöidesi, kävijöidesi ja vieraidesi keskuudessa. Yhteistyötilojen ja yhteistyöhön kannustavien yhteisöllisten toimistoympäristöjen määrä on kasvanut. 60 % avotoimistoissa työskentelevistä kertoo olevansa huolissaan työpaikan hygieniasta, etenkin kun 42 % on tutkimuskyselyissä tunnustanut menneensä joskus töihin sairaana*.

Asettamalla hygienian liiketoimintasi ytimeen edistät niiden hyvinvointia, joista välität.

Hyödyllisiä linkkejä:

• Luo oma viestisi Tork Hygieniayksikköön Ad-a-glance -työkalun avulla täällä

*2013 SCA/ BuzzBack-tutkimus Isossa-Britanniassa, Yhdysvalloissa, Ranskassa ja Saksassa

YouTube-social-squircle_red_128px.png Tork Pinterest logo.png LinkedinLogo.png