Pohjoinen_teollisuus.PNG

Tule tapaamaan meitä Pohjoinen Teollisuus 2018 -suurtapahtumaan!

16/05/2018

Tork on mukana Pohjoinen Teollisuus 2018 -suurtapahtumassa Oulussa 23.-24.5.2018

Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtuma on Pohjois-Suomen suurin teollisuustapahtuma. Se kokoaa yhteen alan parhaat osaajat, asiantuntijat ja ajankohtaisimmat aiheet.

Esittelemme osastollamme Tork FactoryWalk -kartoituspalvelun, joka toteutetaan yhdessä Tork asiantuntijan kanssa. Siinä analysoidaan työpisteet keskittyen jätteen määrään ja käytettävään aikaan sekä terveyteen, turvallisuuteen ja ympäristöön liittyviin kysymyksiin. Kartoitus kestää n. 60 minuuttia, jonka jälkeen saat raportin, joka sisältää käytännönläheisiä ehdotuksia työpaikan tehokkuuden parantamiseksi ja käyttökustannusten alentamiseksi 5S-menetelmällä. Tork FactoryWalk -palvelu tarjoaa myös ilmaisen tuotetestijakson Tork-tuotteilla, joka räätälöidään yrityksesi tarpeiden mukaan. Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan lisää!

Löydät meidät tapahtumassa osastolta 150.

Lue lisää tapahtumasta sen virallisilta verkkosivuilta