Easter table original.jpg
Dining

Pääsiäispupun kattaus

01/03/2018

Pääsiäinen on jo nurkan takana, ja se saa meidät kaipaamaan kirkkaita kevään värejä ja kukkia, unohtamatta höyheniä ja pääsiäismunia. Eli siis kaikkea sitä, mikä tekee elämästä hauskaa.

Ruoka kuuluu oleellisesti pääsiäiseen. Siihen sisältyy myös pöydän kattaminen niin, että rakkauden, ystävyyden ja yhteenkuuluvuuden tunteet korostuvat.

Aloita maanläheisen tunnelman luomisesta
Uusien ja vanhojen materiaalien yhdistely luo ajattoman tunnelman, joka sopii täydellisesti miltei mihin tahansa tilaisuuteen. Aloitimme kattauksen valitsemalla vanhan puisen pöydän ja siihen sopivat tuolit, jotka loivat tumman, maanläheisen pohjan, jonka päälle saatoimme rakentaa.

Juuri oikeiden koristeiden valinta easter table setting.jpg
Sitten valitaan koristeet. Katseenvangitsijoiksi valmistimme pieniä linnunpesiä koivunoksista ja viiriäisenmunista, jotka korostivat maanläheistä vaikutelmaa. Väriä lisäsimme asettelemalla pöydälle päivänkakkaroita lasimaljakoissa ja helmililjoja saviruukuissa. Viiriäisenmunien pariksi valitsimme pilkulliset lautaset ja vintage-aterimet, yksinkertaiset viinilasit ja jämerät juomalasit.

Pääsiäispupun taitteluohje
Pääsiäispupun taittelu on helppoa. Kääri rullattu Tork LinStyle -päivällislautasliina munan ympärille ja kiinnitä se narulla. Pupuista saa myös hienoja paikkakortteja kirjoittamalla vieraiden nimet muniin.

Haluatko kokeilla muita taittelumalleja?
Torkin Youtube-kanavalla on paljon uusia, inspiroivia Tork LinStyle -lautasliinojen taitteluohjevideoita. Tutustu täällä!

Kattauksessa käytetyt Tork-tuotteet:

Sinapinvärinen Tork LinStyle® -päivällislautasliina, 1/4-taitos: Tuotenro 478859

Lataa Tork LinStyle® -esite tästä

YouTube-social-squircle_red_128px.png Tork Pinterest logo.png LinkedinLogo.png