miniClean2.jpg

Tule tutustumaan uusimpiin innovaatioihimme

05/09/2018

Tork on mukana miniClean -tapahtumassa Kuopiossa 11.9.2018 sekä Lappeenrannassa 13.9.2018

MiniClean on puhtausalan alueellinen näyttely- ja koulutustapahtuma ja se järjestetään tiistaina 11.9.2018 Savon ammattiopistolla klo 9.00 - 15.00 sekä torstaina 13.9.2018 Lappeenrannassa Holiday Club Saimaa Arenalla klo 9.00 - 15.00. Tapahtumiin on vapaa pääsy ja ohjelma on maksuton.

Näyttelyssämme Kuopiossa osastolla 20 ja Lappeenrannassa osastolla 27 esittelemme uusimman innovaatiomme Tork PeakServe® käsipyyhejärjestelmän. Tietoiskussa sekä osastollamme pääset tutustumaan myös Tork EasyCube® tilojenhallintaohjelmistoon, joka tuo siivoukseen aivan uuden tehokkuustason.

Tule tututumaan osastoomme sekä kuuntelemaan tietoiskumme!

Tork- tietoiskut Kuopiossa 11.9. klo 10.20 sekä Lappeenrannassa 13.9. klo 10:20:

Kuinka tietoon pohjautuva siivous voi auttaa pysyttelemään askeleen edellä?

Tietoon pohjautuva siivous on ammattimaisen siivouksen viimeisin kehitysaskel. Tork EasyCube® on tilojenhallintaohjelmisto, joka tuo siivoukseen aivan uuden teho- ja tehokkuustason. Haluatko tietää enemmän siitä, miten se vaikuttaa alaan ja miten sinun yrityksesi voi hyötyä siitä? Jouko Laitinen, avainasiakaspäällikkö, Oy Essity Finland Ab