miniClean.png

Tule tutustumaan uusimpaan innovaatioomme

04/04/2018

Tork on mukana miniClean -tapahtumassa Seinäjoella 12.4.2018

MiniClean on puhtausalan alueellinen näyttely- ja koulutustapahtuma ja se järjestetään torstaina 12.4.2018 Seinäjoki Areenalla klo 9.00 - 15.00. Tapahtumaan on vapaa pääsy ja ohjelma on maksuton.

Näyttelyssämme osastolla 16 esittelemme uusimman innovaatiomme Tork PeakServe® käsipyyhejärjestelmän. Tietoiskussa sekä osastollamme pääset tutustumaan myös Tork EasyCube® tilojenhallintaohjelmistoon, joka tuo siivoukseen aivan uuden tehokkuustason.

Tule tututumaan osastoomme sekä kuuntelemaan tietoiskumme!

Tork- tietoisku:

Klo 11.15 Kuinka tietoon pohjautuva siivous voi auttaa pysyttelemään askeleen edellä?