grey_original.jpg
Ravintola-ala

Harmaat pöytäkattaukset eivät koskaan mene pois muodista

09/10/2018

Harmaa on väri, johon emme kyllästy koskaan. Sen monipuolisuus tekee siitä ihanteellisen neutraalin värin pohjaksi pöytäkattauksiin ja kaikkiin tyyleihin sovitettavaksi – on tyyli sitten elegantti, romanttinen, maanläheinen tai selkeän teollishenkinen. Annoimme stylisteillemme vapaat kädet luoda uutta harmaan eri sävyillä – ja tässä tulokset.

Vaaleanharmaa Tork Airlaid -pöytäliina täydentää erinomaisesti perinteistä valkoista, koska se tarjoaa vaimentavan sävyn. Valitsemamme posliiniastiat toivat skaalaan lisää harmaan nyansseja ja rakennetta sekä erilaisia pintarakennevariaatioita. Näin saimme aikaan ylellisemmän elämyksen ja lisää tunnelmaa illallisasiakkaille.

Jotain harmaata, jotain vaaleanpunaista
Harmaata käytettäessä on merkitystä, millä värien yhdistelmillä tyyliä luodaan. Siksi päätimme lisätä omiin kukka-asetelmiimme vuoden ehdotonta trendiväriä: puuterin vaaleanpunaista. Vaaleanpunaisen ja harmaan yhdistelmä tuo romanttista tuntua sekä hillittyä eleganssia. Keskiasetelmina käytimme pienempiä maljakoita, joissa oli erilaisia vaaleanpunaisia kukkia, ja järjestelimme maljakot sitten ryhmiksi. Älä epäröi yhdistellä erilaisia maljakoita ja erilaisia kukkia.grey_theme.jpg

Tork LinStyle® – aito kankaan tuntu, vaivattomasti
Kullekin lautaselle asettelimme harmaan Tork LinStyle®- 1/8-esitaitellun päivällislautasliinan sekä aterimet. Oikealle puolelle asettelimme myös mustan Tork LinStyle®- 1/8-taitoslautasliinan kontrastiksi kauniille vaaleanpunaisen ja harmaan sävyille. Tork LinStyle® -päivällislautasliinat on suunniteltu näyttämään ja tuntumaan aidoilta kangaslautasliinoilta, ja ne sopivat täydellisesti tyylikkääseen illalliskokemukseen ilman pesemisen ja silittämisen aiheuttamaa vaivaa.

Aika ajatella harmaan sävyissä
Toivomme, että olet hyötynyt joistain näistä vinkeistämme ja saanut ideoita päivälliskattausten luomiseen viimeisimpien trendien mukaisesti. Jos haluat tutustua Tork LinStyle® -tuotteiden koko valikoimaan, katso alla olevat linkit.

Kattauksessa käytetyt Tork-tuotteet:

Harmaa Tork LinStyle® -päivällislautasliina, 1/8-taitos: Tuotenro 478168