perfmatic_original.jpg

Tork palkittiin innovaatiosta ja kestävästä kehityksestä

19/03/2019

Tork palkittiin innovaatiosta ja kestävästä kehityksestä

Tork tarjoaa täyden valikoiman ammattikäyttöön tarkoitettuja hygieniatuotteita. Autamme sinua löytämään oikeat ratkaisut tarpeisiisi, joilla pystyt edistämään hyvää hygienia tasoa kestävällä tavalla, säästäen aikaa ja rahaa sekä antaen työntekijöillesi ja vieraillesi miellyttävän käyttökokemuksen.

Tutustu uuden sukupolven digitaaliseen siivoukseen Tork EasyCube®:n avulla sekä uusimpaan innovaatioomme Tork PeakServe® -käsipyyhejärjestelmään. Tork EasyCube® on maailman johtava datapohjainen siivoustyöhön tarkoitettu toimitilapalveluohjelmisto. Tork PeakServe® on suurikapasiteettinen käsipyyhejärjestelmä johon mahtuu 250% enemmän käsipyyhkeitä, joka mahdollistaa harvemmat täyttövälit harvenevat ja nopeamman kävijävirran.

Tervetuloa osastollemme Finnclean PRO tapahtumaan 27. – 28. maaliskuuta / Tork osasto E411