Essity_logo_original.jpg
General

SCA:sta Essityksi

19/01/2018

SCA Hygienestä tuli 15.6.2017 virallisesti Essity, kun uuden yhtiön osakkeet noteerattiin Tukholman Nasdaq Stockholm -pörssissä. Nyt meneillään ovat viimeiset toimet, joiden myötä kaikki paikalliset yritykset saavat nimen Essity.

2. tammikuuta 2018 alkaen toimimme virallisesti uudella Oy Essity Finland Ab nimellä. Tästä päivästä alkaen kaikkien SCA-logolla ja -nimillä olevat kyltit, markkinointi- ja tiedostusmateriaalit sekä pakkaukset vaihdetaan Essity-nimelle.

Haluamme korostaa, että liiketoimintamme jatkuu entiseen tapaan. Eli Tork-brändi jää käyttöön, ja myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstömme sekä paikalliset tukihenkilöt jäävät yhtiön palvelukseen. Kaikkien myymiemme tuotteiden tuotenumerot, ympäristömerkit ja laatu pysyvät ennallaan.

Jos haluat lisätietoja seuraavina kuukausina tapahtuvista muutoksista, lataa Usein esitetyt kysymykset, jotka kattavat tärkeimmät aiheet.

Jos tarvitset lisätietoja Essitystä, ota meihin yhteyttä tai vieraile osoitteessa www.essity.com.

YouTube-social-squircle_red_128px.png Tork Pinterest logo.png LinkedinLogo.png