low lint original.jpg
Wiping and cleaning

Oletko valikoiva siivousvälineiden suhteen?

01/02/2018

Tork erikoispuhdistusliina on ohut, mutta vahva herkille ympäristöille soveltuva puhdistusliina. Nyt puhdistusliina on saatavilla myös suositussa top pack -muodossa, joten se sopii W4 Top-pack annostelijaan.

Joskus tavalliset puhdistusliinat voivat olla liian karkeita tai paksuja herkkien kohteiden puhdistukseen. Ratkaisuna meiltä löytyy Tork erikoispuhdistusliina, joka on kestävä ja nukkaamaton liina.

Sijoita puhdistusliinat annostelijaan
190478.png
Puhdistusliinojen sijoittaminen niille sopivaan annostelijaan takaa toimivan ja siistin työpisteen. Puhdistusliina on aina lähelläsi ja annostelija suojaa liinoja lialta. Erikoispuhdistusliina on saatavana kahden kokoisena arkkina. Pienempi liina, 30 x 38,5 cm, sopii Small Pack (W8) -annostelijaan ja suurempi liina, 35,5 x 42,8 cm, Top pack annostelijaan (W4). Erikoispuhdistusliina on saatavana myös rullassa, jonka voi sijoittaa lattia- tai seinätelineeseen.

Tee oma kostealiina
Valikoimastamme löytyy myös rulla joka on pakattu kätevään Handy bucket -sankoon, johon voit lisätä omat liuotin- tai pesuaineet. Lisää 2-3 litraa pesu- tai liuotinainetta ja saat sinulle sopivan kostean liinan pyyhkimisen. Handy bucket -sangon kansi on tiukka, joka takaa arkki kerrallaan annostuksen sekä pitää liinat kosteana sangossa niin kauan kuin tarvitset.