EasyCube_connected cleaning.tif
Cleaning

Essity ja Microsoft aloittavat yhteistyön

15/11/2017

Yhteistyöllä vahvistetaan palkittua Tork® EasyCubeTM -älyratkaisua esineiden internetin, Azure-alustan, avulla. Laaja tietosisällön hallinta-alusta parantaa Essityn markkinoiden johtavia hygieniatuotteita ja tietoon pohjautuvia ratkaisuja entisestään.

Essity, johtava maailmanlaajuinen hygienia- ja terveydenalan yhtiö sekä Tork-tuotemerkin tuotteiden, palveluiden ja ratkaisujen valmistaja, ilmoitti yhdessä Microsoftin kanssa alkavasta yhteistyöstä. Yhteistyön tarkoituksena on hyödyntää laajoja data- ja pilvipalveluita kehitettäessä Essityn markkinoiden johtavia hygienia- ja terveystuotteita ja -ratkaisuja maailmanlaajuisesti.

Tilojenhallintapalveluasiakkaat hyötyvät suoraan tästä yhteistyöstä, kun Essity integroi palkitun Tork EasyCube™ -tilojenhallintaohjelmiston Microsoftin esineiden internetiin, Azure-IoT-ratkaisuihin. Tällä haetaan arkipäivän toimintojen optimointia – asiakkaiden ajan ja rahan säästöä sekä kestävän kehityksen tehostamista. Tämä yhteistyö tarjoaa tilojenhallinnalle ja siivoushenkilöstölle keskitettyä, toimivaa tietoa Microsoftin vahvan tietoturvan, tehostetun analytiikan ja jatkuvan innovoinnin ansiosta. Koska toimitiloissa käytetään lisäksi yhä useammin IoT-järjestelmiä toimintatarpeiden hallintaan, tilojen hallinnasta vastaavat henkilöt saavat mahdollisuuden tehostaa alustoja ja prosesseja.

Vuonna 2014 Essityn Tork-tuotemerkki, maailman johtava hygieniatuotteiden toimittaja, mullisti toimitilojen siivouksen tuomalla tilojenhallintaan maailmanlaajuisesti IoT-lähestymistavan. Tork EasyCube on ratkaisu, jonka avulla Essity rohkaisee siivoojia ja toimitilajohtajia seuraamaan kävijämalleihin ja tuotteiden kulutukseen liittyvää tosiaikaista tietoa. Tämän tiedon avulla:
• Tehostetaan toimintaa – Aikaa ei kulu turhaan vähän käytettyjen tilojen tarkastukseen, ja henkilöstöllä on enemmän aikaa hoitaa kiireelliset siivoustarpeet.
• Parannetaan laatua ja asiakastyytyväisyyttä – Tietoon pohjautuva siivous luo laadukkaamman ympäristön, kun annostelijat eivät seiso tyhjinä ja alueet siivotaan jo ennen valitusten saamista.
• Parannetaan henkilöstön sitoutumista ja hyvinvointia – Siivoushenkilöstö voi luottaa siihen, että jokainen tehtävä on tärkeä, jolloin tuottavuus ja työtyytyväisyys lisääntyvät.

”Tork EasyCube on mullistanut alan käsityksen siivouksesta. Kaikki alkoi innovatiivisesta tavasta hallita saniteettitiloja, ja tämä on nyt nopeasti kehittynyt kokonaisvaltaiseksi toimitilojen siivoukseksi – ja olemme vasta alussa. Me olemme jo tilojenhallintaohjelmistojen maailmanlaajuinen markkinajohtaja; yhteistyö Microsoftin kanssa ja Azure-alustan hyödyntäminen on ensimmäinen monista tavoista, joilla aiomme tuoda lisäarvoa asiakkaillemme”, kertoi Don Lewis, toimitusjohtaja, Essity Professional Hygiene.

”Olemme ylpeitä siitä, että meidät on valittu luotetuksi kumppaniksi Essityn digitaaliselle muutosmatkalle. Tämä yhteistyö tuo Essityn käyttöön uuden digitaalisen pilvialustan, jonka avulla voidaan tuottaa aina vain parempia tuotteita ja palveluita. IoT-palvelun ja edistyneiden tietoanalyysiratkaisujen avulla Essity pystyy tukemaan asiakkaitaan maailmanluokan hygienia- ja terveysratkaisuissa”, toteaa Joacim Damgard, toimitusjohtaja, Microsoft Ruotsi.