MODismia levittämässä – sitoumus liiketoiminnan oikeaan suorittamiseen

MOD Pizza on yksi nopeimmin kasvavista rennoista pitsaravintolaketjuista Yhdysvalloissa. Ketjuun kuuluu yli 150 ravintolaa Yhdysvalloissa ja Isossa-Britanniassa, ja suunnitelmissa on 100 lisäravintolaa. MOD Pizza perustettiin Seattlessa, Washingtonin osavaltiossa, ja se on ”hyväntekeväisyysalusta”, joka keskittyy työntekijöihinsä, yhteisön osallistamiseen ja ympäristövastuuseen. Idea on yksinkertainen – kun työntekijöistä ja asiakkaista pidetään huolta, yritys pitää huolen itsestään. Tai MOD Pizzan mukaan: ”Levitetään MODismia”. Tork on ollut MODin omistautunut ja arvokas kumppani monin eri tavoin, aina pikkuasioista huolehtimisesta MODin liiketoimintatarpeiden mukaisten innovatiivisten ratkaisujen tarjoamiseen. Näin asian toteaa Dana Grueber, Senior National Accounts Manager, Tork: ”Haluamme olla varmoja siitä, että innovaatioitamme ohjaavat heidän todelliset tarpeensa, eivät välttämättä tarpeet, joita luulemme heillä olevan.” 
 
Esimerkiksi räätälöitävä markkinointityökalu Tork Xpressnap Ad-a-Glance on todella auttanut MOD Pizzaa kertomaan tarinaansa – heidän omalla tavallaan.
 
MOD Pizzan toimitusketjun varatoimitusjohtaja, Keith Karas, selittää asiaa näin: ”Meille on erittäin tärkeää, että tuotteemme ovat kierrätettäviä ja kompostoitavia. Tork kehittää jatkuvasti uusia tuotteita ja tarjoaa tuotteita, joita tarvitsemme liiketoimintamme harjoittamiseen. Haluamme puhua arvoistamme ja erilaisista kampanjoistamme, haluamme puhua varainhankintakampanjoista ja siitä, mitä teemme yhteisössä. Ad-a-Glance-annostelijoiden avulla voimme levittää viestejä tavalla, joka ei ole tungetteleva”. Ei siis ole ihme, että ”Levitetään MODismia” on tuotemerkin mantra.
 
MOD Pizza huomioi aktiivisesti ympäröivää yhteisöään ottamalla vetovastuun erilaisista paikallisista ympäristö- ja hyväntekeväisyysaloitteista. Esimerkiksi joka marraskuussa MOD Pizza omistaa yhden viikon MODismin levittämiselle, jolloin kaikki MOD-ravintolat lahjoittavat jokaisen myydyn MOD-pitsan hinnasta 1 dollarin paikalliselle hyväntekeväisyyskumppanilleen. Viime vuonna MOD keräsi yli 364 275 dollaria Generosity Feeds -järjestölle, joka auttaa taistelemaan lasten nälkää vastaan Yhdysvalloissa. Aloite, johon osallistui 279 ravintolaa, 26 osavaltiota, 5 000 MODin tukijaa (eli ”MOD Squaderia”) ja suuri määrä asiakkaita, on vain yksi esimerkki siitä, miten MOD toimii ”levittäessään MODismia” ravintoloittensa ulkopuolelle. 
 
Tork on ylpeä saadessaan auttaa näiden aloitteiden toteuttamisessa. Tork Xpressnap Ad-a-Glance -ominaisuus on täydellinen tapa olla yhteydessä asiakkaisiin ja tuoda brändiä tietoisuuteen uhraamatta ympäristösitoumusta. Tork Xpressnap Ad-a-Glance -ominaisuutta voi käyttää esimerkiksi varainhankintaviestien esittämiseen: ”Fundraise Your Heart Out” inspiroi asiakkaita osallistumaan MOD-pitserian yhteisön hyväksi tekemään työhön. Markkinointi ei voisi olla helpompaa, kun uudella räätälöitävällä markkinointityökalulla MOD voi luoda myös omia Ad-a-Glance-paneeleja verkossa ja jakaa näitä samoja ravintolamainoksissa sosiaalisen median sivuillaan. Tässä tapauksessa asiakkaat voivat käydä MODin ”Fundraise Your Heart Out” -Facebook-tapahtumasivulla lukemassa lisää aiheesta. 
 
Tork Xpressnap -annostelijat on helppo täyttää, ja niiden hygieeninen yksi kerrallaan -annostelu auttaa parantamaan minkä tahansa ravintolan kokonaisilmapiiriä. MOD Pizzan Etelä-Seattlen aluepäällikkö, Chris Bober, toteaa: ”Kun asiakas tulee ravintolaamme, hän ei ajattele lautasliinoja ennen kuin ne loppuvat telineestä. Siksi asia on meillekin helpompaa, sillä tätä ei ajatella toimintana, vaan sen halutaan vain tapahtuvan automaattisesti.”
  
Entä ”MODismin levittäminen” yli 150 nykyiseen ja kaikkiin tuleviin ravintoloihin? 
 
 ”Tarvitsemme kumppanin, joka pystyy toimimaan sekä Yhdysvalloissa että muualla maailmassa”, toteaa Keith. ”Tork toiminta-alueineen pystyy tähän.”  
 
  • Tehosta liiketoimintaasi. Aloita AD-a-Glancen käyttäminen täällä

”Tarvitsemme kumppanin, joka pystyy toimimaan sekä Yhdysvalloissa että muualla maailmassa”, toteaa Keith. ”Tork toiminta-alueineen pystyy tähän.”

Keith Karas

MOD Pizzan toimitusketjun varatoimitusjohtaja

Tietoa

Essity on johtava globaali hygienia- ja terveysalan yritys, joka on omistautunut parantamaan hyvinvointia tuotteillaan ja ratkaisuillaan. Nimi Essity tulee englannin kielen sanoista essentials ja necessities. Kestävä liiketoimintamallimme luo arvoa ihmisille ja ympäristölle. Myymme tuotteitamme ja ratkaisujamme noin 150 maassa johtavilla globaaleilla brändeillämme TENA ja Tork sekä muilla vahvoilla brändeillämme, kuten Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda ja Zewa. Essityllä on noin 48 000 työntekijää ja vuonna 2017 sen nettomyynti oli 109 mrd. SEK (11,3 mrd. EUR). Yrityksen pääkonttori on Tukholmassa ja yritys on listattu Tukholman pörssissä. Lisätiedot www.essity.com.

Tietosuojakäytäntö

Käyttöehdot

Evästekäytäntö


Ota yhteyttä

Oy Essity Finland Ab
Itsehallintokuja 6
02600 Espoo

Puhelin: +358 9 506 881
tork.fi@essity.com

Seuraa meitä

YouTube-social-squircle_red_128px.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Tork Pinterest logo.png                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             LinkedinLogo.png