Kerro viestisi. Tehosta liiketoimintaasi.

dispenser_original.jpg
Tork Xpressnap on ainoa lautasliinojen annostelujärjestelmä, joka vähentää lautasliinojen kulutusta ja tarjoaa digitaalisen tee-se-itse-markkinointityökalun. Sen avulla voit luoda ja jakaa markkinointiviestejäsi välittömästi sosiaaliseen mediaan tai tulostaa ja näyttää ne annostelijan Ad-a-Glance®-mainospaneelissa.
 
Mainoksen luominen on helppoa. Noudata näitä neljää ohjetta:

  1. Kirjoita viesti
  2. Käytä mallipohjaa tai tee omasi
  3. Tallenna suunnitelmasi
  4. Jaa viestisi liiketilassa ja sosiaalisessa mediassa!
 

Opi, kuinka Ken ja Grace käyttävät Tork Xpressnapia tehostamaan liiketoimintaansa

Ammattimaisiin malleihin tehdyt luovat henkilökohtaiset markkinointiviestit tukevat liiketoimintatavoitteita: ne houkuttelevat asiakkaat liikkeelle, kasvattavat kertaostoksen suuruutta ja saavat asiakkaat tulemaan toistekin. Ravintolan omistajat Ken ja Grace kertovat siitä, miten he käyttävät Tork Xpressnapia tehostaakseen liiketoimintaansa
 
Tässä on kolme tapaa, joilla Tork Xpressnap voi auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi:

  • Ole sosiaalinen

    78 % parempaa pikaruokaa tarjoavissa ravintoloissa kävijöistä seuraa sosiaalisessa mediassa ravintoloihin liittyvää sisältöä. Käytä digitaalista työkaluamme ainutlaatuisen viestin luomiseen ja lähettämiseen suoraan sosiaalisen median kanavien välityksellä lisätäksesi ravintolasi asiakasvirtaa.

  • Ole yksilöllinen

    62 % ravintolassa kävijöistä palaa todennäköisemmin ravintolaasi, jos kokee saaneensa henkilökohtaisen kokemuksen. Käytä siis digitaalista työkaluamme kertoaksesi ravintolasi historiasta, yhteisöllisyydestä tai erikoistarjouksista. Ravintolassa kävijät mainitsevat nämä seikat uskollisuutta rakentavina.

  • Näyteikkuna

    21 % ravintolassa kävijöistä käyttää todennäköisesti suunniteltua enemmän rahaa, jos heille esitellään houkutteleva markkinointiviesti pöydässä, kuten kuvia uusista alkupaloista, juomasta tai jälkiruoasta. Houkuttele asiakkaita räätälöidyllä markkinointiviestillä, jonka voit luoda täällä muutamassa minuutissa.

  • 57% ravintolassa kävijöistä pitää ravintoloiden tarjouksista sosiaalisessa mediassa.
  • 40% olisi valmis käyttämään enemmän rahaa ravintolassa, jos heille esitetään tarjouksia ravintolassa.

Haluatko yritykseesi Tork Xpressnapin?

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä

Anna etunimi
Anna sukunimi
Syötä sähköpostiosoite
Anna yrityksesi nimi
Anna puhelinnumerosi
Kirjoita viesti
500  
Please populate recaptcha
Tämä lomake pyytää täyttämään yhteystietosi, jotta voimme vastata yhteydenottopyyntöösi sähköpostitse. Tutustumalla käyttöehtoihimme ja tietosuojakäytäntöömme, saat yksityiskohtaisen kuvauksen miten suojelemme ja hallinnoimme toimittamiasi tietoja.
Virheilmoitus. Ole hyvä ja varmista, että olet lukenut henkilötietoja ja käyttöehtoja koskevat tiedot.
Haluamme lähettää sinulle hienoja tarjouksia ja uutisia Tork tuotteista sekä palveluista. Antamalla tietosi suostut vastaanottamaan sähköposti-ilmoituksia meiltä. Tutustumalla käyttöehtoihimme ja tietosuojakäytäntöömme, saat yksityiskohtaisen kuvauksen miten suojelemme ja hallinnoimme toimittamiasi tietoja.

Kiitos, olemme vastaanottaneet viestisi.

Sulje

Tietoa kyselystä

*Tutkimus tehtiin 17.11.–13.12.2017 välisenä aikana 8 289:lle  18–60-vuotiaalle eurooppalaiselle vastaajalle, jotka olivat syöneet ravintolassa vähintään kerran viimeisen kuukauden aikana. Riippumaton United Minds -yritys teki kyselyn käyttäen Cintin toimittamia verkkopaneeleita.