rags_original.jpg
Wiping and cleaning

Käytätkö vieläkin 70-luvun työvälineitä?

21/11/2017

Vaihda Tork puhdistusliinoihin, niin työt hoituvat nopeammin ja vaivattomammin. Rätit ja muut tavalliset liinat voidaan jo unohtaa, sillä nykypäivänä tällä alalla tarvitaan moderneja työvälineitä, jotka on kehitetty tiettyyn tarkoitukseen.

Nyt voit unohtaa sotkuiset kasat ja risaiset rätit! Kun valitset Tork-puhdistusliinat käytännöllisissä telineissä ja annostelijoissa, on puhtaita ja imukykyisiä liinoja aina saatavilla. Näin aikaa ei kulu materiaalien etsimiseen ja työpaikan siistinä pitämiseen.

Kaksinkertainen imukyky
TORK cleaning cloths.jpg
Testit ovat osoittaneet, että Tork puhdistusliinat imevät kaksi kertaa enemmän vettä ja öljyä kuin tavalliset liinat (valkoiset tekstiililiinat). Pienemmällä liinamäärällä saa siis enemmän aikaiseksi. Samalla työskentely on jopa 30 % helpompaa liinojen rakenteen ja koostumuksen ansiosta!

Vähemmän liuotinta, alhaisemmat kustannukset
Tork puhdistusliinojen ansioista voidaan käyttää jopa 40 % vähemmän liuotinaineita. Tästä huolimatta Tork-liinat painavat keskimäärin kahdeksan kertaa vähemmän kuin tavalliset tekstiililiinat. Kun valitset Torkin, voit säästää sekä vaarallisten jätteiden kustannuksissa, että kuljetuskuluissa ja samalla toimia ympäristön hyväksi.

Laatujärjestelmä ja 5S
Jos haluat varmistaa, että yrityksesi saa hyvät pisteet auditoinneissa, valitse Tork. Tavallisten liinojen vaihtaminen Tork puhdistusliinoihin tekee 5S-vaiheiden toteuttamisesta helppoa ja työympäristöstä siistin, turvallisen ja nykyaikaisen. On tullut aika jättää liinakasoille hyvästit.

Nina.jpg